Stobierna, 20.11.2024 r.
Zamawiający:
Zespół Szkół nr 1 w Stobiernej
Stobierna 357
36-002 Jasionka
Tel. 17 77 23 837
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
adres internetowy: www.zs1stobierna.naszbip.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na podstawie art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 869) w związku z art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 1843) oraz Zarządzenia nr 1/21 Dyrektora Centrum Oświaty Gminy Trzebownisko z dnia 11 stycznia 2021 r. w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto, Zespół Szkół nr 1 w Stobiernej zaprasza do złożenia oferty cenowej o wartości netto, która nie przekracza równowartości kwoty 130 000 zł netto, na wykonanie zadania pod nazwą:
„Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół nr 1
w Stobiernej”
1. Przedmiot zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół nr 1 w Stobiernej z podziałem na 9 zadań:
- Zadanie I. Warzywa i owoce;
- Zadanie II. Nabiały i przetwory mleczne;
- Zadanie III. Artykuły spożywcze i napoje;
- Zadanie IV. Mięso i wędliny;
- Zadanie V. Mrożonki i ryby;
- Zadanie VI. Jaja;
- Zadanie VII. Pieczywo;
- Zadanie VIII. Wyroby garmażeryjne;
- Zadanie IX. Produkty zbożowe;
w ilościach wskazanych w poszczególnych załącznikach do zapytania ofertowego od 2.1. do 2.9.
1.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych.
2. Termin realizacji zamówienia:
2.1. rozpoczęcie: od dnia 2stycznia 2025 r. (lub od podpisania umowy)
2.2. zakończenie: do dnia 31 grudnia 2025 r. (z częściowym wyłączeniem okresu wakacyjnego i ferii oraz innych dni wolnych wynikających z organizacji roku szkolnego).
3. Dostawy częściowe, sukcesywne, uruchamiane telefonicznie przez Zamawiającego z uwzględnieniem poniższej specyfikacji:
- Zadanie I. Warzywa i owoce: dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Częstotliwość dostawy min. 2 razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 10.30;
- Zadanie II. Nabiały i przetwory mleczne: dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi 5 razy w tygodniu;
- Zadanie III. Artykuły spożywcze i napoje: dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi 1 - 2 razy w tygodniu;
- Zadanie IV. Mięso i wędliny: dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi od 3 do 4 razy w tygodniu w godzinach od 7:00 do 12:00;
- Zadanie V. Mrożonki i ryby: dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu;
- Zadanie VI. Jaja: dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu
- Zadanie VII. Pieczywo: dostawa odbywać się będzie codziennie do godz. 7:30. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia;
- Zadanie VIII – Wyroby garmażeryjne: dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczany do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy wynosi 1 - 2 razy w tygodniu.
4. Opis wymagań:
4.1. Nazwy własne podane w formularzach cenowych, które stanowią załączniki od 2.1. do 2.8. do Zapytania ofertowego należy rozumieć jako preferowanego typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Nazwa takiego produktu musi znaleźć się w ofercie. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie lub pisemnie przez upoważnionego przez Zamawiającego intendenta transportem i na koszt Wykonawcy.
4.2. W okresie obowiązywania Umowy ceny poszczególnych produktów są niezmienne.
4.3. Wykonawca dostarczy produkty żywnościowe spełniające wymogi określone przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021, tj.) oraz aktów wykonawczych do niej, własnym transportem oraz na własny koszt i odpowiedzialność.
4.4. Podane w formularzach cenowych ilości danego rodzaju asortymentu mają charakter szacunkowy i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nabycia w podanych ilościach. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości kupna każdego rodzaju artykułów będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w formularzach cenowych. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie za ewentualne zmniejszenie ilości zakupywanego asortymentu.
4.5. W przypadku konieczności kupna przez Zamawiającego asortymentu nie ujętego w formularzach cenowych podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika Wykonawcy dostarczonego w formie pisemnej Zamawiającemu.
4.6. Oferowane produkty żywnościowe muszą spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych.
4.7. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami BHP:
4.7.1.posiadać świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, mleka i przetworów mlecznych, miodu, ryb oraz przy dostawie jaj aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii podleganiu kontroli,
4.7.2.dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny.
4.8. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności do spożycia, nie krótszym niż 14 dni, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej.
4.9. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie.
4.10.Wykonawca przekazuje żywność osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej w godzinach od 7.00 do 15.00 Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym.
4.11.W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamację osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy.
4.12.Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad do 12 godzin od dnia i godziny jego zgłoszenia i na własny koszt.
4.13.Zamawiający gwarantuje zakup 80% wartości zamówienia podstawowego, jednocześnie korzysta z prawa rozszerzenia dostawy do 10% wartości zamówienia podstawowego przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie .
4.14.Zamawiający zastrzega sobie, że w okresach przerw wynikających z kalendarza świąt i dni wolnych od zajęć zamówienia będą zgłaszane w ograniczonym zakresie.
5. Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
5.1. Dla zadań:
· Zadanie I. Warzywa i owoce;
· Zadanie II. Nabiały i przetwory mleczne;
· Zadanie III. Artykuły spożywcze i napoje;
· Zadanie IV. Mięso i wędliny;
· Zadanie V. Mrożonki i ryby;
· Zadanie VI. Jaja;
· Zadanie VII. Pieczywo;
· Zadanie VIII. Wyroby garmażeryjne;
· Zadanie IX. Produkty zbożowe
przyjmuje się kryteria:
cena 30 %
jakość 30 %
dotychczasowa współpraca 10%
częstotliwość dostaw 20%
opinia o współpracy z innymi odbiorcami 10% – preferowane opinie
z naszego regionu ( np. gmina Trzebownisko, Rzeszów i okolice )
6. Warunki wykluczenia/odrzucenia:
6.1. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z postępowania, a oferta zostanie uznana za odrzuconą.
6.2. Odrzuceniu podlegają oferty, których treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego.
7. Inne istotne warunki zamówienia:
7.1. Warunkiem otrzymania zapłaty dla Wykonawcy będzie wystawiona przez niego po każdej dostawie w sposób czytelny i prawidłowy faktura potwierdzona bez zastrzeżeń przez Zamawiającego.
7.2. Wykonawca za każde dostarczone towary będzie wystawiał fakturę/rachunek na dzień wykonania dostawy i będzie dostarczał Zamawiającemu wraz z dostawą zamawianych artykułów.
7.3. Potwierdzenie faktury nastąpi po sprawdzeniu przez Zamawiającego ilości oraz jakości dostarczonego towaru.
7.4. Zapłata faktury nastąpi przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane na fakturze. Strony ustalają 14 dniowy termin zapłaty liczony od dnia otrzymania faktury.
8. Sposób przygotowania oferty:
8.1. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia.
8.2. Do oferty wykonawca dołączy:
8.2.1. Uzupełnione załączniki do niniejszego zapytania, od 2.1. do 2.9., każda pozycja musi być bezwzględnie wypełniona.
8.2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.3. Oferta musi być w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku sporządzania oferty przez osobę (osoby) inne niż uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z właściwego rejestru bądź wpisu do ewidencji działalności gospodarczej) wymagane jest dołączenie stosownego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo składa się w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
8.4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane, zostaną zwrócone Wykonawcy bez otwierania. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Zamawiającego.
9. Miejsce i termin złożenia oferty:
9.1. Ofertę należy składać do dnia 20 grudnia 2024 r. do godz. 10:00.
- pocztą – na adres: Zespół Szkół nr 1 w Stobiernej, 36-002 Stobierna 357 z dopiskiem OFERTA -„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów w Zespole Szkół nr 1
w Stobiernej, 36-002 Stobierna 357” (decyduje data wpływu do sekretariatu);
- osobiście w sekretariacie szkoły – od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 – 1500.
10. Klauzula informacyjna RODO:
10.1. Klauzula informacyjna dla osób fizycznych, w tym prowadzących działalność gospodarczą biorących udział w postępowaniach ofertowych organizowanych przez Zespół Szkół nr 1 w Stobiernej, których przedmiotem jest dostawa usług, towarów oraz materiałów w ramach realizowanego w Zespole procesu inwestycyjnego oraz remontowego.
10.2. Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, niniejszym informujemy, że:
· Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Zespół Szkół nr 1 w Stobiernej 36-002 Stobierna 357;
· Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych może Pan/Pani uzyskać mailowo pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
· Pana/Pani dane będą przetwarzane w celu związanym z organizacją procesu zakupu usług, towarów oraz materiałów w toku procesu inwestycyjnego i/lub remontowego, a podstawę prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO w zakresie dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami
· Pana/Pani dane osobowe będą przedmiotem ujawnienia w związku z rozstrzygnięciem postępowania ofertowego na stronie internetowej Zespołu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej – w zakresie określenia uczestników postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty, z poszanowaniem przepisów o ochronie tajemnicy przedsiębiorstwa;
· Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od zakończenia realizacji usługi, dostawy towarów lub materiałów w toku procesu inwestycyjnego i/lub remontowego lub do momentu wcześniejszego usunięcia danych przez Zespół;
· Posiada Pan/Pani prawo żądania od Zespołu Szkół nr 1 w Stobiernej dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
· Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych);
· Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak ich podania uniemożliwia wzięcie udziału w prowadzonym postępowaniu;
· Pana/Pani dane osobowe nie będą przedmiotem procesów, w ramach których miałoby dojść do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
ZAŁĄCZNIKI:
Umowa z dostawcami produktów żywnościowych 2024 - Stobierna 1
Żywność-oświadczenie Wykonawcy
formularze cenowe 2024- w excelu